فیلترشکن بیوبیو (biu biu) + راهنمای نصب و به روزرسانی رایگان (2024)

در این مقاله ما قصد داریم تا درباره یک فیلترشکن کاربردی و پر نصب یعنی بیوبیو صحبت کنیم و هر گونه سوال شما درباره آن را پاسخ دهیم.

محتوا پنهان

1 معرفی فیلترشکن بیوبیو

2 فیلترشکن بیوبیو دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

3 آیا فیلترشکن بیوبیو معتبر و مطمئن است؟

4 این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

5 آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

6 سرعت فیلترشکن بیوبیو چگونه است؟

8 این وی پی ان رایگان است؟

9 سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن بیوبیو چیست؟

10 آیا فیلترشکن بیوبیو دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

11 امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

12 سوالات متداول

12.1 گروه برنامه نویسی فیلترشکن بیوبیو متعلق به چه شرکتی است؟

12.2 آیا فیلترشکن بیوبیو برای سیستم عامل های آیفون کار می کند؟

12.3 با استفاده از فیلترشکن بیو بیو می توانیم بازی های آنلاین را انجام دهیم؟

فیلترشکن بیوبیو (biu biu) + راهنمای نصب و به روزرسانی رایگان (1)

معرفی فیلترشکن بیوبیو

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در کانال های یوتیوب فعالیت بالایی دارید و به دنبال وی پی انی قوی و قدرتمند هستید، گزینه ای مناسب در روبروی ماست و آن چیزی نیست جز فیلتر شکن بیو بیو که به انگلیسی biu biuنوشته می شود و عده زیادی طرفدار آن بوده و به نصب این نرم افزار قدرتمند روی آورده اند.

فیلتر شکن بیو بیو به صورت مرتب در حال بروز رسانی و ارائه نسخه های جدید و آپدیت است و بنابراین پس از مدتی که بخواهید آن را نصب کنید، نسخه و شماره ای جدید از آن را مشاهده خواهید کرد.

باید بدانید که این وی پی ان توسط گروه برنامه نویسی و نرم افزاری Google commerce Ltd ساخته شده است و به صورت عمومی برای سیستم عامل های اندرویدی استفاده شده و شما می توانید به آسانی به وسیله این فیلتر شکن قوی تحریم ها و فیلترها را سانسور کرده و به راحتی به برنامه یا سایت مورد نظر و محبوب خود دست پیدا کنید.

یکی دیگر از مواردی که هر تحریم و فیلترینگ را برای شما از بین می برد فیلترشکن آرگو وی پی ان می باشد که از فیلترشکن های بسیار معتبر می باشد.

فیلترشکن بیوبیو دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

حتما در هنگام نصب و فعال کردن این فیلتر شکن از خود می پرسید، که قدرت این فیلتر شکن تا چه حدی است؟ آیا سرور های نصب شده بر روی این فیلتر شکن قوی و مناسب خواهد بود تا اتصالی پر سرعت به ما ببخشد؟ از این مورد خیالی راحت و آسوده داشته باشید زیرا که با فیلترشکنی به همراه تعداد زیادی سرور روبرو هستید.

برای مثال، کشورهایی که با سرور قوی در این فیلتر شکن وجود دارند و می توانیم به آن اشاره کنیم سرورهای انگلیس ( لندن )، آمریکا ( لس آنجلس )، استرالیا ( سیدنی )، نیجریه ( لاگوس ) و چین ( هنگ کنگ) می باشند و شما با فشار دادن دکمه اتصال به آن سرور می توانید به راحتی سرور کشور مورد نظر خود را انتخاب یا تغییر دهید و سپس به آن متصل شوید.

فیلترشکن بیوبیو (biu biu) + راهنمای نصب و به روزرسانی رایگان (2)

آیا فیلترشکن بیوبیو معتبر و مطمئن است؟

اگر در هنگام نصب و دانلود این برنامه نگران هستید که آیا دانلود Biubiu VPN مناسب است ما به شما این اطمینان را می دهیم تا خیالی آسوده داشته باشید و با اطمینان خاطر و سرعتی مطمئنه و بدون از دست دادن اطلاعات و حساب های خود فعالیت کنید!

فیلتر شکن بیو بیو دارای ویژگی خاص بوده و ip های آدرس های واقعی را پنهان می کند و اکثر افرادی که در محیط اینستاگرام، واتساپ یا تلگرام فعالیت می کنند و شاغل هستند به وسیله این فیلتر شکن به برنامه های کاری خود می رسند و از طریق این وی پی ان محتوای کاری و اطلاعات خود را از سرویس های خارجی به داخلی منتقل می کنند.

فراموش نکنید که سیستم عامل اندروید و برنامه نویسان آن در هنگام ساخت ip معتبر خطایی نمی کنند و سیستم های کاربرانش را در معرض خطر و افشا کردن اطلاعات قرار نمی دهد.

علاوه بر بیو بیو از دیگر فیلترشکن های معتبر و مطمئن می توانیم به فیلترشکن اسپید وی پی انکه دانلود و دسترسی به آن نیز بسیار آسان است.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

اما منبع دانلود این فیلترشکن قوی یعنی فیلترشکن بیوبیو چه سایت یا اپی است؟ قطعا برای شما هم پیش آمده که هنگام قطع فیلترشکن خود و مشکلاتی مشابه به ناچار به خدمات کامپیوتری های گوناگونی رفته و آنها نیز در مقابل دریافت هزینه ای برای شما وی پی ان مورد نظر خودتان را نصب می کنند.

اما برای آن که بتوانید فیلترشکن biubiu VPN را کاملا راحت و بدون نیاز به کمکی دانلود بکنید، اولین پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت یا برنامه گوگل پلی است. همانطور که اشاره کردیم این وی پی ان برای سیستم عامل های اندرویدی برنامه ریزی شده و طراحی گردیده است و بنابراین شما می توانید آن را از مرجع اصلی و بزرگ اپ های اندرویدی یعنی گوگل پلی دانلود کنید.

چنانچه در ابتدای کار، تلفن همراه و یا سیستم شما دچار فیلتر و مسدودیت شده است، وارد مرورگر گوگل شوید و عبارت،دانلود Biubiu VPN را جست و جو کنید و سپس می توانید از طریق وب سایت های مختلف ایرانی و خارجی به این فیلترشکن پر قدرت دست پیدا کرده و آن را دانلود کنید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

در هنگام کار با این فیلترشکن در مرحله اول نیازی به ساخت اکانت یا حساب ندارید و می توانید به صورت عادی و رایگان از این برنامه استفاده کنید. در حقیقت در ابتدای کار با این فیلترشکن شما می توانید کاملا رایگان و آسان و تنها با فشار دادن دکمه تپ به لیستی از سرورهای نام برده شده متصل شوید و حتی سرور کشوری که انتخاب شده است را تغییر دهید، اما اگر بخواهید از ویژگی های خاص و پولی این برنامه استفاده کنید، باید در ابتدا اکانت شخصی خود در برنامه را ساخته و سپس به موارد مورد نظر دست پیدا کنید.

همچنین مراقب باشید که در صورت ساختن اکانت به ایمیل مورد نظر خود دسترسی داشته و اطلاعاتی که وارد می شود قابل دسترس و ریکاوری باشد.

فیلترشکن بیوبیو (biu biu) + راهنمای نصب و به روزرسانی رایگان (3)

سرعت فیلترشکن بیوبیو چگونه است؟

از جمله نکته مهمی که در تمامی فیلترشکن ها حائز اهمیت است، وجود سرعت مطمئنه و ثابت است تا کاربران بتوانند همانند حالت عادی به برنامه و سایت های مورد نظر متصل شوند. از این رو در هنگام دانلود این فیلترشکن اکثر افراد فکر می کنند، آیا سرعت فیلترشکن بیو بیو مناسب کارشان است؟ آیا به راحتی آنها را به هدف مورد نظر می رساند؟

برای پاسخ به این سوالات کافی است تا میزان امتیاز هایی که به این برنامه داده شده است را مشاهده کنیم و متوجه می شویم که کاربران زیادی به این برنامه در گوگل پلی امتیاز داده اند و نظراتی که برای آن قرار گرفته است، میزان رضایت بالایی دارد.

آیا برای استفاده از فیلترشکن بیوبیو نیاز به وارد کردن سرور است؟

همانطور که در قسمت های قبلی این مقاله اشاره کردیم، فیلترشکن بیو بیو دارای تعداد سرورهای متعددی است و در صورت قطع شدن هر یک از سرور ها می توانید به کشور دیگری متصل شوید؛ اما سوال اصلی اینجاست که آیا ما برای دسترسی به سرور های مختلف، باید خودمان کد و یا پراکسی کشورها را به صورت دستی وارد کنیم ؟ یا به صورت خودکار می توانیم متصل شویم؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که فیلترشکن بیو بیو به گونه ای برنامه ریزی شده که نیاز به وارد کردن سرورهای مختلف ندارید و خود برنامه دارای تعداد زیادی از کشورها و سرورهای مختلف است اما بعضی از آنها به صورت رایگان نیستند و شما برای متصل شدن به آنان باید هزینه پرداخت کرده و یا حساب کاربری فعالی داشته باشید.

این وی پی ان رایگان است؟

توجه کنید که فیلترشکن بیو بیو به صورت کاملا رایگان و عادی در دسترس بوده و در هنگام نصب و دانلود آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت زیرا همانطور که می دانید موارد زیادی از برنامه های گوگل پلی به صورت رایگان قابل دانلود و نصب هستند و احتیاجی به پرداخت درون برنامه ای ندارند. اما چنانچه شما در این برنامه حساب کاربری خود را بسازید و بخواهید از موارد خاص این فیلترشکن استفاده کنید باید به صورت ماهانه یا مدت زمان بیشتری که در برنامه قرار داده شده؛ هزینه پرداخت کنید و بر این اساس این قسمت از فیلترشکن بیو بیو رایگان نخواهد بود.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن بیوبیو چیست؟

فیلتر شکن توسط تیم برنامه نویسی اندروید برنامه نویسی شده و از آنجایی که فایل نصبی آن در گوگل پلی موجود می باشد، نشان می دهد که این وی پی ان تماما برای موبایل ها و سیستم عامل های اندرویدی ساخته شده است و کسانی که دارای سیستم های آیفون و موارد مربوط به آن می باشند از این وی پی ان استفاده نمی کنند.

فیلترشکن بیوبیو (biu biu) + راهنمای نصب و به روزرسانی رایگان (4)

آیا فیلترشکن بیوبیو دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که اکثر وی پی ان ها دارای اشتراک و نسخه پریمیوم هستند و فیلترشکن بیو بیو نیز دارای اشتراک پریمیوم است.

اما قابلیت هایی که نسخه پریمیوم دارد چه چیزهایی است؟

  • این نسخه دارای قابلیت افزایش سرعت برای خود فیلترشکن و تجربه کاری خاص تر برای کاربران است.
  • تونل های شبکه ای هوشمند جهت اتصال سریع و بدون قطعی و حضور هکرها را دارد.
  • آی پی شما را در هنگام اتصال مخفی و پنهان است.
  • می توانید این وی پی ان را برای چندین دستگاه به اشتراک بگذارید.
  • تمام لوکیشن های کشورهایی که در قالب سرور در این فیلترشکن قرار دارند برای شما قابل استفاده هستند.
فیلترشکن بیوبیو (biu biu) + راهنمای نصب و به روزرسانی رایگان (5)

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

قطعا برای هر اپلیکیشنی نسخه ای بروز ساخته می شود و برنامه نویسان آنها در حال بر طرف کردن مشکلات اپ های خود هستند. برای فیلترشکن بیو بیو هم به همین شکل است و پس از گذر مدتی، نسخه ای جدید از این برنامه منتشر می شود و شما می توانید برای داشتن نسخه جدید در همان اپلیکیشن گوگل پلی وارد بشوید و از بخش بروز رسانی ها، وی پی ان بیو بیو را انتخاب کرده و دکمه آپدیت را بزنید. در هنگام آپدیت آن مراقب باشید که جدید ترین نسخه منتشر شده از وی پی ان بیو بیو، شماره 1.0.2 می باشد.

سوالات متداول

  1. گروه برنامه نویسی فیلترشکن بیوبیو متعلق به چه شرکتی است؟

    برنامه نویسانی که این وی پی ان قوی و قدرتمند را ساخته و کد نویسی کرده اند، عضو گروه و کمپانی Google commerce Ltd می باشند.

  2. آیا فیلترشکن بیوبیو برای سیستم عامل های آیفون کار می کند؟

    در حال حاضر نسخه ای جهت استفاده کاربران آیفونی از این فیلترشکن منتشر نشده است و عموما افرادی که موبایل با سیستم عامل اندروید دارند از این وی پی ان استفاده می کنند.

  3. با استفاده از فیلترشکن بیو بیو می توانیم بازی های آنلاین را انجام دهیم؟

    این وی پی ان برای تمام برنامه ها، وب سایت ها و اپ های مخصوص بازی که فیلتر شده اند قابل استفاده است و می توانید فیلترینگ را دور بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)

فیلترشکن بیوبیو (biu biu) + راهنمای نصب و به روزرسانی رایگان (2024)
Top Articles
Enduring Word Bible Commentary 1 Corinthians Chapter 15
What Does 1 Corinthians 15 Mean?
Why Are Fuel Leaks A Problem Aceable
Public Opinion Obituaries Chambersburg Pa
Kevin Cox Picks
Jazmen Jafar Linkedin
Lamb Funeral Home Obituaries Columbus Ga
Jailbase Orlando
Women's Beauty Parlour Near Me
Tyrunt
Computer Repair Tryon North Carolina
30% OFF Jellycat Promo Code - September 2024 (*NEW*)
Athletic Squad With Poles Crossword
What is IXL and How Does it Work?
Culos Grandes Ricos
“In my day, you were butch or you were femme”
Accuradio Unblocked
Belle Delphine Boobs
Nalley Tartar Sauce
2015 Honda Fit EX-L for sale - Seattle, WA - craigslist
Byte Delta Dental
Unlv Mid Semester Classes
Gem City Surgeons Miami Valley South
How Much Is Tay Ks Bail
Where to Find Scavs in Customs in Escape from Tarkov
China’s UberEats - Meituan Dianping, Abandons Bike Sharing And Ride Hailing - Digital Crew
Contracts for May 28, 2020
Reborn Rich Kissasian
Dragonvale Valor Dragon
Panola County Busted Newspaper
Plost Dental
Meta Carevr
Evil Dead Rise Ending Explained
Spirited Showtimes Near Marcus Twin Creek Cinema
Imagetrend Elite Delaware
Account Now Login In
Teenbeautyfitness
O'reilly Auto Parts Ozark Distribution Center Stockton Photos
Rust Belt Revival Auctions
How does paysafecard work? The only guide you need
Shnvme Com
AI-Powered Free Online Flashcards for Studying | Kahoot!
Überblick zum Barotrauma - Überblick zum Barotrauma - MSD Manual Profi-Ausgabe
Lonely Wife Dating Club בקורות וחוות דעת משתמשים 2021
Deepwoken: How To Unlock All Fighting Styles Guide - Item Level Gaming
Levi Ackerman Tattoo Ideas
Garland County Mugshots Today
John M. Oakey & Son Funeral Home And Crematory Obituaries
Sechrest Davis Funeral Home High Point Nc
Lux Funeral New Braunfels
Round Yellow Adderall
Where To Find Mega Ring In Pokemon Radical Red
Latest Posts
Article information

Author: Rubie Ullrich

Last Updated:

Views: 6300

Rating: 4.1 / 5 (72 voted)

Reviews: 95% of readers found this page helpful

Author information

Name: Rubie Ullrich

Birthday: 1998-02-02

Address: 743 Stoltenberg Center, Genovevaville, NJ 59925-3119

Phone: +2202978377583

Job: Administration Engineer

Hobby: Surfing, Sailing, Listening to music, Web surfing, Kitesurfing, Geocaching, Backpacking

Introduction: My name is Rubie Ullrich, I am a enthusiastic, perfect, tender, vivacious, talented, famous, delightful person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.